sobota, 7 czerwca 2014

Początki - Zawsze trudne ;c

Hej, mam na imię Klaudia i postanowilam zalozyc bloga razem z serduszka :) . Narazie mamy mało wyswietlen ale tak jak w tytule poczatki zawsze sa trudne ;c , dzis dodam kilka postow a jutro moze troche wypromuje naszego bloga ;* .
A w moim pierwszym poście powiem wam coś o mnie :) Czyli ja realnie i w awatarii :)

Moje życie w awatarii :

Mój nick to Cenzura (innymi literami)
Mam mało komfortu i image'u xd
Mam 25 lvl. :)

Realny świat :

W realu mam na imię Klaudia
Jestem jedynaczką i mam 14 lat :)
Interesuje się : Modą, Fotografia, Malarstwem i troche awatarią :)
Lubie grać w siatke :)
Wolny czas  najczesciej spedzam na awce :)

A tu pare moich zdjęć nawiązujących do moich zainteresowań (wykonane prze mnie) 


Ja i mój paszport na awce <3 
Malarstwo <3 Rysuje sobie xd 

Efekt końcowy , powyższych zdjęć :D

Moda :D 

No i oczywiście fotografia :)

                                                                                                  No a podpisywać będę się Claudia :) 


1 komentarz: